onsdag 7 december 2011

Down..

Idag flög M hem och jisses vad tomt det känns! Vi har verkligen haft så himla roligt ihop och jag inser nu hur bra jag mått av att ha nån så nära att bolla ideér och tankar med. Ett tecken på C jobbar för mycket?? Nä, jag borde inte ens sitta här vid tangenterna, allt är nattsvart idag känner jag.

L håller just nu på och river vardagsrummet här nere på farmen i nån slags ilsken frustration. Kanske har han precis som sin mamma en dålig dag? I vanlig ordning var vårt farmhus något av ett bombnedslag när jag kom ner, och såklart hade en fågel tagit sej in IGEN och skitit i varenda rum.

Jag har svårt att tro att skrubba fågelskit får mej på bättre humör men jag har nog faktiskt inget val. Sådär, nu bjöd jag på ett (välbehövligt?) brejk i den annars ofta rosenskimrande bloggvärlden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar