tisdag 20 december 2011

Och träningen då?

Jodå, jag håller fast vid mitt löfte till mej själv om ett pass om dagen. Dock bär jag på nån slags förkylning som liksom inte kan bestämma sej för vad den vill... Ena stunden känner jag mej precis som vanligt, för att i nästa ha känningar både här och där. Det senaste är en röst som försvinner när jag minst anar det. Vilket iof inte förvånar mej då C har hostat i 4 nätter i rad nu och L haft rinnande näsa i nästan 2 veckor. Dock brukar jag ha tur och få vara frisk, även om mina grabbar är sjuka. Det är väl naturen som fixat det så jag orkar med antar jag haha ;)

Så kvällens pass gick inte i högt tempo men det kändes ändå! Jag tycker att jag äntligen fått tillbaka min kropp helt och hållet efter graviditeten, och då menar jag inte viktmässigt utan orken och styrkan. Nu känner jag mej stark igen! Även om jag tappade gravidkilona väldigt snabbt så var min kropp svag och jag hade ont i både axlar och nacke från amningen i början. Men nu, drygt ett år senare har min kropp hittat tillbaka till där den var precis före jag blev gravid!




Men jag tränar nästan aldrig biceps längre som hörde till favoriten förr,
det räcker bra att lyfta L hela dagarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar