lördag 3 december 2011

Remarkable View

Lördag idag och bara 4 dagar kvar i Nya Zeeland för M som flyger hem på onsdag. Kommer bli förbaskat tomt här utan henne! Idag körde vi upp till Remarkable Mountains för att kika på den hisnande utsikten och knäppa några kort i blåsten innan vi sprang tillbaka till bilen. Efter dom senaste dagarnas varma högsommarväder har en kallfront kommit in och idag är det "bara" 15 plus ute!

Nu sitter vi här i soffan och smaskar på en varsin fluffig macarone - mmm så himla goda och alldeles perfekt storlek :) Sitter och funderar på vad jag ska göra här näst.. Jag är och kommer nog alltid vara väldigt rastlös av mej, vill gärna göra nåt hela tiden. Fast det måste vara på mina villkor, blir jag tvingad till aktivitet så stretar jag emot direkt - ha! Hur lät inte det?

Nu ligger iaf L och sover middag och jag känner att jag måste utnyttja tiden till max. Promenad, gym eller borde jag kanske skriva julkort och klä julgranen jag köpte igår? Så många val, så lite tid ;)




Jag och L med Frankton och flygplatsen i bakgrunden


Titta vad högt upp vi är!



Fina Michaela! Helt galet att det var 15 år sen vi träffades (vi bodde grannar som små) och nu har vi umgåtts varje dag i snart 3 veckor och haft hur kul som helst :)




Flygplan! Eller nuhnn nuhnn som L kallar dem




Turkosblåa Kawara River


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar