måndag 30 januari 2012

Att vilja skjuta en tjur

Japp det var precis vad jag ville göra imorse vid fyra då en brunstig tjur började föra ett jäkla oväsen i hagen utanför vårt fönster. Jag tror att jag låg vaken i säkert 1,5 timme och lyssnade till det plågsamma oljudet tills C skulle upp och jag bad honom göra nåt åt den förbannade tjuren (geväret under sängen kändes lockande!!). C lyckades skrämma iväg tjuren en bit med motorcykeln så att jag kunde somna om.. I en halvtimme.

Sen vaknade L! Över en timme för tidigt vilket är en evighet för en liten 16-månaders kille. Klockan är just nu nio här, jag har hunnit med 2 koppar kaffe och det känns som det borde vara lunch. Måste hålla L vaken i minst två timmar till om dagen ska flyta på någorlunda med mat och sovtider.. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Haha, vilket underbart inlägg! Å jag som drömmer om att bo med kossor runt knuten. :)

    /C

    SvaraRadera