torsdag 26 januari 2012

Att älska regn


Nu är vi nere på farmen igen och det är världens regnrusk ute. Något som jag lärt mej att gilla sen jag mötte C. Regn alltså. Alltid bra. Fast självklart föredrar jag soligare väder men som sagt, när man vet att regnet för nåt bra med sej så lär man sej snart att gilla läget!

C är galet upptagen i ett par dagar då hans föräldrar är bortresta, och de anställda på farmen är lediga. Han jobbar med andra ord för 4 st. Så jag vet att det är uppskattat är vi är tillbaka här nere för att muntra upp honom de få timmar vi ses. Och att det finns nåt att äta i huset uppskattas nog allra mest ;)

Jag är så otroligt trött själv, så ska försöka lägga mej ner några minuter på soffan medan L leker nöjt. Jag vet att jag kommer behöva mina krafter ikväll då det med stärsta säkerhet blir en duell igen vid läggdags.. Nu är vi ju dessutom på ett annat ställe igen, hoppas inte det betyder att allt jobb är förgäves?

Jag och min älskade busunge alldeles nyss:

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar