fredag 20 januari 2012

Litet Nytt

Häromdagen hittade jag äntligen riktiga skor åt L. Något han behöver nu när han GÅR överallt! Han vill fortfarande helst hålla handen när vi är ute nånstans men inomhus knallar han omkring fritt - det är så himlans sött när han kommer vaggandes, steg för steg och tillsammans med världens leende. I love it :) Dock når han ju plötsligt upp till saker han förut inte ens kunde se från kryphöjd, och han är dessutom lång så det gäller att ställa "farliga grejer" högt högt högt upp utom räckhåll för små ivriga händer...

Men det var inte det jag skulle skriva om ju, utan hans skor: två par blev det, ett par fina gympadojor i äkta läder och sen ett par crocs, perfekt för sandiga stränder och vattenpölar! Jag som tidigare har svurit att ett par crocs aldrig nånsin kommer in i vårt hus har nu blivit tvungen att ändra min åsikt.. dom är ju faktiskt rätt praktiska. Men än dröjer det länge (förhoppningsvis för evigt!) innan jag själv äger ett par.

Sen fick ett par jeans och en t-shirt av märket kiniki följa med hem, supertuffa  med dödskallar!





1 kommentar:

  1. Jag skulle heller aldrig ta på mig ett par Crocs, men på små killar är de ju praktiska och faktiskt väldigt söta. Och så är den modell som du köpt helt klart snyggare än de vanliga!

    SvaraRadera