tisdag 3 januari 2012

Parkhäng, Starbucksfika, Lunchdejt och dammig Downhill

Så kan man sammanfatta min dag som gått i ett sen imorse. Dom två dagarna som gått har jag hunnit träffa 4 fina vänner, varav 3 idag! Började dagen med starbucksfika och häng i lekparken tillsammans med S och lilla N, väl hemma tittade V förbi för ringinspektion :) och när C kom hem från sin motocross så körde vi skiftbyte och han tog hand om L hela eftermiddagen när jag träffade I för en sen lunch och sen cyklade downhill i ett par timmar. Så himla behövligt och härligt! Ibland kan jag sakna den där friheten att bara kunna gå ut genom dörren och hitta på vad jag vill. Ensam. Utan vagn, liten älskling och 3 väskor haha.

Men gud så underbart det är att komma hem sen! Då pussar jag halvt ihjäl vår lille krabat :)

Nu ska jag hoppa i säng.. Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar