söndag 29 januari 2012

Get to know me


1. Din mobiltelefon:
Jag byter mobil alldeles för ofta (dom går sönder, jag tröttnar på dem, tappar dem etc.) och hittar sällan någon som jag verkligen gillar. Just nu snackar jag i en svart Nokia E5-00

2. Din äkta hälft:
Är inte gift men förlovade är vi, jag och min C! Trodde aldrig att jag skulle vilja gifta mej men  allt förändrades när vi fick L.. plötsligt kändes en ring på fingret som en fin och viktig symbol.

3. Ditt hår:
Naturligt blond med utväxta slingor. Blir alltid blondare på sommaren!

6. Det bästa du vet:
Gosa med mina älsklingar
Resa
Träna
Äta god mat

7. Din dröm i natt:
Läskig mardröm om graviditet och rödvin!

8. Din dröm/ditt mål:
Oj svårt, har så många: vill att vi ska hitta en plats där vi alla trivs på och kunna slå oss till ro för en längre period. Drömmer om ett hus nära vatten, minst ett syskon till Lewis och närhet till familj och vänner.

9. Rummet du är i:
Vardagsrummet, förmodligen det rummet vi spenderar mest tid i!

10. Din hobby:
Down Hill cykling - love it!! Att fotografera och måla är andra saker jag njuter av.

11. Din skräck:
Att allvarlig sjukdom skulle drabba någon i min familj. Hälsa är i slutändan det viktigaste!

12. Vill du vara om 6 år:
Lycklig!

13. Vart var du igår kväll:
I soffan med C framför Idol med varsin skål glass i knäet

14. Vad du inte är:
Musikalisk

15. En sak du önskar dig:
Ett varaktigt hem där jag får spika upp tavlor och tapetsera som jag vill!

16. Var du växte upp:
Enköping

17. Det sista du gjorde:
Läste bok för L innan hans middagslur

18. Dina kläder:
Kunde alltid vara fler och roligare

19. Din TV:
Står oftast på som bakgrundsljud utan att jag reflekterar över vad som visas

20. Ditt husdjur:
Dammråttor?

21. Ditt humör:
Växlar snabbt men jag försöker att alltid se det positiva i saker som sker

22. Saknar du någon:
Alltid

23. Din bil:
Dodge Nitro

24. Något du inte har på dig:
Crocs! Dock finns dom numera i stl mindre i vårt hus

25. Favoritaffär:
Beror på vilket land jag är i men här på NZ handlar jag helst på Witchery och Country Road

26. Din sommar:
Är snart slut!

27. Älskar någon:
Ja, flera!

28. Favoritfärg:
Kan omöjligt välja en; orange, grönt och koboltblå är favoriter just nu

29. När skrattade du senast:
Jag skrattar flera gånger varje dag. Ofta åt L:s upptåg men jag och C har även väldigt roligt tillsammans, något jag anser är ett måste för att hålla kärleken vid liv!

30. När grät du senast:
Gråter nog rätt ofta, ett par gånger i veckan iallafall. Senast var det över en ensamstående mamma på TV som haft ett tufft liv men tagit sej upp igen.. Allt med barn berör mej!


Kopiera gärna till din egen blogg om du har en och länka i kommentarsfältet, jag är nyfiken på er också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar