måndag 9 januari 2012

En baby blogg?

Bläddrar igenom de senaste inläggen och inser att det blivit väldigt mycket om L på sistone och bara bilder på honom. Bodde vi i Sverige är jag rätt säker på att jag inte skulle lägga upp särskilt många bilder på honom men nu vet jag att familj och släkt hemma i Sverige så gärna vill kunna följa honom. Så istället för att regelbundet mejla enstaka bilder till mormor, morfar, gammelfarmor och mostrar och fastrar m.fl så kan dom som vill hänga med här på bloggen!

Men jag tycker själv att det är lite trist med bloggar som baaara handlar om någons barn så jag ska fortsätta klämma in annat också, jag har ju förstått att det är variationen här inne ni läsare gillar :)


Så, en dagens på mej då:



Var lite mer dressad klädd i Queenstown på morgonkvisten när jag körde runt och gjorde ärenden knutna till husbygget, men när vi kom ner till farmen och dess 28 grader så åkte kjolen och skjortan av till förmån för svalare alternativ!

Klockan är snart 22 här och jag funderar på att spara mina "borden" till imorgon och krypa ner med en bok istället. C är iväg och kollar på supercross hemma hos några kompisar så jag kan ha sänglampan tänd hur länge jag vill! Vårt första år tillsammans låg han och led i det tysta medan jag läste, han hade nämligen i sitt nykära tillstånd försäkrat att sänglampan "didn´t worry him at all". Nu kan jag knappt ha lampan tänd utanför sovrummet när han ska sova hahaha

 

1 kommentar:

  1. O vad mamma såg frisk o sund ut,faktiskt som din bästa tid i Australien.. misstänker att en förlovning, lite uppbackning från läkare för sonens del o lite efterlängtad sömn. o umgänge i goda vänners sällskap med älsklingarna.. + att du säkert mår gott o lite utmaning med ditt arbete över nätet som personlig tränare..Mamsingen så glad att ni tar vara på livet...pussar o kramar så hörs vi ngt denna vecka..

    SvaraRadera