måndag 30 januari 2012

Till L:s rum

Idag blev jag klar med en tavla till L:s rum som jag har hållit på med alldeles för länge... Jag målar i perioder när tid och framförallt lusten finns och därför går det ibland långt mellan gångerna!

Målar helst i olja eller akryl vilket denna tavla är i. Fördelen med akryl är att det inte luktar lika mycket och att man kan späda ut färgen med vanligt vatten.



Pluto och Musse på beachen


Nu ska jag pusta i soffan en stund efter en nattning som tog längre än vanligt. Vi stannade vid lekplatsen i Riverton i flera timmar då jag och E hade så mycket att prata om att vi hade svårt att slita oss! Något som ledde till en sen middag och nattning, kanske var det en anledning att det tog extra länge? Sen upptäckte jag idag att L:s första hörntand just brytit igenom tandköttet.. Som om inte det räckte fick han sitt första getingstick idag på stranden!
Stackars liten, det har varit en tuff dag helt enkelt. Hoppas på en bra natt, det behöver vi båda två!


Night Night




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar