söndag 1 januari 2012

På den här balkongen...








....friade C till mej igårkväll!!!




9 kommentarer:

  1. Åh! Wihoo! STORT GRATTIS! Vilken härlig start på det nya året!

    /Caroline

    SvaraRadera
  2. Men stort grattis! Och hemskt tjusig ring.

    SvaraRadera
  3. Grattis :D gud vad roligt, en riktigt fin ring :)

    SvaraRadera
  4. visste du om att han skulle fria? så fint om han köpt ringen helt själv. nåt som man sällan ser utanför nordens gränser. kan man få en närbild på ringen?
    /anna

    SvaraRadera
  5. Johanna: Tack! Och kul att du gillar ringen :)

    Anna: Nej jag hade gett upp hoppet haha. Nejdå skämt åsido, vi har haft några moments under åren som gått där iallafall jag tyckt att ett frieri vore väldigt passande och pratat en del om giftemål etc då vi varit på bröllop tillsammans. Så han visste att jag skulle säga JA men jag hade ingen aning om att han faktiskt skulle skrida till verket just denna helg. Blev helt chockad, på ett underbart sätt såklart! Och att han lyckats med ringköpet så himla bra, stl, design, ja allt! Jag som inte ens äger några ringar.. En bättre bild kommer, lovar!

    SvaraRadera