söndag 29 januari 2012

Our Day

Har inte bjudit på nåt direkt spännande förutom en tur in till lilla Otautatu, dess lekpark och mataffär. Förutom det har vi såklart varit ute och gått, det gör vi varje dag numera! Tyvärr inget som ger mej nån vidare motion utan jag agerar sällskap och supervison till min lille kille som i sin tur får kämpa ordentligt med sina små söta ben.

Tänk ett varv runt huset och bort till hagen med kossor dit vi oftast går måste ju kännas som världens hajk för L. Därför såg jag idag till att ta promenaden innan han skulle sova middag, det funkade utmärkt!

Nattningarna går fortfarande bra och L sover hela nätterna nu - så otroligt skönt för oss alla!





Släpp ut mej då morsan, sluta stå där och posa!


Sådärja, nu drar jag mot traktorn och kossorna..


Okejdå, ETT foto går jag med på!

1 kommentar:

  1. Oemmma, så söt o charmig han är...Skulle bara vilja ge honom en puss okram,,,.. Vilken utsrålning o glädje o självständighet han har fått...Förstår att ert allt o största glädjeämne..O snart kommer två beundrare till ända från sverige!!!!Kram mamsingen..

    SvaraRadera