lördag 7 januari 2012

1st Cake!


..Här kommer ett foto på Coops fina tårta igårkväll. En tårta han inte visste riktigt vad han skulle göra med, men vi vuxna däremot visste hur den skulle ätas :)

Det var helt underbart att se L tillsammans med alla barn, han levde upp som aldrig förr och var partyts medelpunkt när han sprang omkring med sin walker och tjoade diverse ramsor! Jag tänker ofta att han ser så ensam ut här hemma när han sitter ute på gårdsplan alldeles själv och leker i en hög med sand, stenar och pinnar (han har riktiga leksaker också, jag lovar!)... Då jag inte har några planer på Day Care än på ett tag så är det ju upp till mej att ta med honom ut och träffa andra barn så att han får den där sociala och väldigt viktiga biten, tillfört.

Tur att helgerna är över på måndag så att alla aktiviteter i Queenstown är öppna igen. Har signat upp L för ännu en säsong av simskola (plask-och lek i vatten) uppe vid vackra Crown Range utomhuspool. Det är t.o.m så att jag ser fram emot det! Sen har vi ju Mini Muscle och Mainly Music som jag gärna hinner med iaf en av per vecka. Så det ska nog bli bra det här. Tänk, det där eviga dåliga samvetet som alla föräldrar pratar om - jag börjar förstå det mer och mer.. Och då har vi bara ETT barn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar