måndag 23 januari 2012

Sleep Training

Börjar verkligen känna att nåt måste förändras här hemma när det gäller L:s sovrutiner. Det har gått så långt att jag nästan fruktar kvällen och L:s läggdags. Eller fruktar kanske var lite starkt ord men låt oss säga att det är knappast något jag ser fram emot...

Just ikväll är nog inget vidare bra typexempel då han somnade på väg hem från Riverton där vi åt middag med E och B och deras lille C, den halvtimmens sömn var tillräcklig för att han skulle ha nyvunnen energi när vi kom hem och det var läggdags. Så nu är allt uppoch ner och jag är svintrött rent ut sagt.

C försöker lägga honom nu men det låter inte som det går något vidare... Jag tror jag ska tvätta av mej sminket och krypa ner själv med L. Det är förmodligen det enda som funkar nu när han är så här trött (fast inte inser det).



Några tips någon?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar