onsdag 25 januari 2012

I miss my Hair!

Okej till nåt helt annat än bångstyriga barn som inte vill sova; hår! Sist jag var till min hårsalong så åkte alldeles för mycket hår av... något jag upptäckte först när jag kom hem. Inte så mycket att göra åt med andra ord, men nu längtar jag verkligen efter att spara ut till riktigt långt igen! Som här nedan; perfekt längd enligt mej:




Inne på hårsalongen kunde jag inte undgå deras nya ställ med Moroccan Oil, en produkt som jag hört så mycket bra om. Var ju tvungen att testa, och yes - jag gillar den verkligen! Oljan är perfekt för trötta slitna hår som behöver lite extra glans men utan den där flottiga tunga känslan som en del glansprodukter kan ge. Tummen upp helt enkelt! Nu ska jag kolla vidare på mitt nya favoritprogram; Scouted. 





2 kommentarer:

  1. Jag är helt beroende av Moroccan Oil. Har tänkt flera ggr att jag måste blogga om den! Perfekt för mitt hår som just nu lätt blir tovigt (blev sämre kvalitet på det efter amning)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är helt klart beroendeframkallande! Och så väldigt dryg - perfekt då den kostar en del :) Mitt hår har också blivit torrare efter amningen... Tur att det finns små mirakelmedel att ta till!

      Radera