måndag 5 mars 2012

3 days left...

Idag är det bara 3 små dagar kvar tills pappa flyger vidare till Australien och sin brorsa Tommy. Det var hos uncle Tommy som jag spenderade mina första två veckor när jag kom till Oz i 2006. Det kändes tryggt att landa hos en släktmedlem, då jag rest ensam till andra sidan jordklotet med en resväska och en väldigt massa förväntningar på vad framtiden och min väntande utbildning skulle erbjuda. Bakom mej lämnade jag ett annat liv som jag aldrig återvände till.

Tänk vad ett endaste beslut kan förändra livet. 



Jag och min bror som jag haft turen att få besök av 2 ggr, första gången åkte vi på en roadtrip genom Australien och avslutade med några veckor i NZ. Den här gången har vi hållt oss till NZ 
- inte helt fel det heller :)


3 kommentarer:

  1. ja tänk... NZ är typ det fränaste landet jag nånsin varit i :-) Vill gärna dit igen!

    SvaraRadera
  2. Hej! :) Vad använder du för kamera? Du har så fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar mina bilder! Jag använder Canon 450D när jag orkar släpa med mej den. Den ger superfina bilder när jag får till inställningarna rätt :) Har precis skaffat en ny liten digitalkamera som heter Canon Ixus 115, men har inte hunnit testa den än.

      Radera