måndag 12 mars 2012

En dag i 190



Idag har det varit full fart sen tidig morgon, men oj vad mycket vi har hunnit med! Började med att åka till simhallen med L i morse innan C körde vidare till farmen. Vi var där säkert över en timme och L hade hur kul som helst, och vi vuxna med för den delen! Efter ett misslyckat försök att få L att somna i sin säng när vi kom hem (han vägrar att sova där på dagarna just nu, däremot somnar han utan protester på kvällarna) tog jag och J med honom i vagnen och gick in till stan. På väldigt ömma ben ska jag tillägga, vi körde ben i gymmet igår och jäklar vad det kändes idag. Så pass att jag fick lust att lägga mej ner i uppförsbackarna på vägen hem! 

Jag är alldeles för trött för att återge hela dagen i detalj men det har varit en väldigt bra dag, men jag önskar alltid lite fler timmar så här på kvällskvisten. Imorgon ska jag och S ta med våra små på Porses Little Exploreres ute i Lake Hayes. Vi har aldrig varit förut men jag gissar att det är nåt i stil med svenska Skogs Mulle!


Jag och brorsan på väg hem från stan :








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar