söndag 18 mars 2012

Varning för känsliga läsare



Här kommer en närbild på mitt delade nyckelben och numera gulnande axel. Usch jag ligger här och är trött och irriterad på C. Jag avskyr att be om hjälp, är så van att fixa allt själv och nu när jag plötsligt inte kan det och måste fråga om precis allt, så skulle det vara trevligt med lite frivillig assistans. Alltså inte sådan man måste ge order eller böna och be om... Har god lust att gå ut och kasta hans jäkla iPad genom fönsterrutan, han har suttit som fastlimmad vid nåt idiotiskt spel ända sen han kom hem från Skyline och flera timmars cyklande.

Som tur är har jag J, men det var ju inte riktigt meningen att han skulle sköta allt så C slapp göra nånting. Nä, fy idag är jag sur på allt. Ska alldeles strax skjutsa iväg J till gymmet, önskar att jag också kunde hänga på. Jag skulle verkligen behöva göra av med lite aggressioner! Ska googla broken collarbone och rehabträning i väntan på min comeback..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar