söndag 25 mars 2012

Hot Chocolate at Jacks Point

Tillslut tröttnade även jag på att sitta still.. eller iallafall gjorde L det, så vi trotsade dom kyliga regndropparna och hoppade in i bilen och körde ut till Jacks Point och deras mysiga restaurang. Nersjunkna i mjuka soffor drack vi varm choklad med vispgrädde medan L festade till det på medhavda jordgubbar, vindruvor och havrekex! Lagom tills vi fikat färdigt och L fiskat upp bilnycklarna ur min handväska och strategiskt viftat med dom i luften ett par gånger så slutade det regna och vi kunde gå ut.

Plockade ut L:s käraste ägodel ur bilen, hans trehjuling, och sen gick vi på en liten promenad längs golfbanan. Inte så jobbigt för mej och brorsan, men L däremot, han var helt slut när vi kom tillbaka till bilen. Till middag blev det en makaronigratäng med lammköttbullar och tomatsås som min vän V tipsade om, så himla enkelt och supergott - lika populärt hos stora som små!

På vägen hem hyrde vi en thriller som vi ska kolla på nu. Vilken härlig söndag det blev till slut ändå :)


Ute i Jacks Point:


Min snygga brorsa som även är singel, 
hint hint till trevliga singeltjejer som läser min blogg ;)



Min lille spillevink i full färd med att göra rivstarter på golfbanan



Jacks Point har vuxit en hel del sen vi bodde här, dessa hus fanns inte för 3 år sen!



Jag, utan sunnisar för en gångs skull!



Tröttnade på att posa och fick ett knäppryck istället... :)



L älskar alla väder, särskilt regn för med det kommer ju vattenpölarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar