fredag 9 mars 2012

Tomt

Okej jag vet att jag tjatar, men det känns så himla tomt efter att pappa åkt.. Och hur ska det inte då kännas när även J är borta om drygt en vecka? Jag vill verkligen ha min familj närmre, samtidigt som jag är nöjd med mitt liv här och faktiskt trivs bättre och bättre varje år. Men den där saknaden, det är något jag bär på hela tiden. Vänjer man sej någonsin?

Jag tog med mej träningsskorna in till stan och efter S och min playdate med våra små gick jag längs vattnet hem medans L sov. Halvvägs hem fick jag sällskap av J och vi satte oss vid Frankton beach och pratade om veckorna som gått, och vad som ska hända i framtiden. Ja, det som kallas livet med andra ord :)

Senare kom även C och hade med sej latte och muffins som vi fikade med på stranden - inte helt fel!








1 kommentar:

  1. Jag gillar att du har så mycket fina bilder i bloggen. Väldigt intressant att läsa också! :)

    Kram kram /ny läsare

    SvaraRadera