tisdag 27 mars 2012

Olustkänsla

Har inte ens velat tänka på bloggen under dagen, därav inga inlägg förrän nu. Känns så tråkigt och olustigt att nån jäkla fetisch-sida har använt sej av mina bilder... usch, jag blir äcklad faktiskt.

Men men, ingen idé att älta antar jag, för vem vet - kanske går nån sjuk jävel igång på det också. Jag fick mej helt klart en riktig tankeställare om vad som är lämpligt att lägga upp här. Min blogg är ju offentlig och vem som helst kan ju faktiskt gå in här och läsa eller i det här fallet, stjäla mina bilder.

Jag kommer tänka extra mycket på det i fortsättningen, särskilt när det gäller bilder på L. Jag märker ju alla bilder som L är med på med bloggens namn, men kanske räcker inte det. När han var nyfödd var jag otroligt försiktig med vilka bilder jag la upp, och lät sällan hans ansikte eller ögon synas fullt ut men när han blev äldre släppte jag lite på det där... Mycket för att jag har familj, släkt och vänner hemma i Sverige som läser och jag vet att dom så gärna följer L via min blogg. Men kanske är det dags att bli försiktigare igen.

Sen tänker jag knappast lägga ut en till bild på mej själv med armen i mitella/sling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar