tisdag 27 mars 2012

Sick People

Ok I take this in english because I guess most of you new readers, or should I say viewers?, don´t understand swedish. You just look at the pictures of an injured girl.. I found it kind of disturbing that you found my blog and now using my pictures on your sad website. Please get a life and don´t come back here again. And also, my pictures are mine and therefore not allowed to copy. Enough said.

Till er andra, mina härliga och väldigt värdefulla läsare kan jag ju säga att jag plötsligt upptäckte en hel massa nya besökare här igår. Läskigt många faktiskt. Efter lite research, det är ju inte direkt svårt då jag ser I.P adresser, land etc genom bloggverktyget Stat Counter så hittade jag en minst sagt annorlunda website, bilder av skadade tjejer läggs upp och diskuteras i ett forum. Så långt att jag kunde läsas vad som skrevs kom jag aldrig, medlemskap krävdes - men jag är knappast dum utan fattar ändå vad det handlar om. Fy fan vad sorgligt... och äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar