fredag 30 mars 2012

Stupid Sports


Far och son idag på crossbanan


Okej här hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur vi spenderat hela eftermiddagen i cromwell och hur mycket L kommer att älska motocross när han blir äldre, det är nämligen svårt att slita honom från banan redan nu!

Men när jag kom ut ur duschen och tittade på min nyckelben som fortfarande petar rätt ut under skinnet, och verkar bestämt sej för att stanna där så kan jag inte hjälpa att tänka att jag ser ut som en jäkla alie på grund av mina val av sporter...

Och plötsligt känns det inte värt det alls.


1 kommentar:

  1. O Emma , jag förstår hur du blir påminnd. o jag bara känner ta kontakt igen med läkaren.. Du måste få ett besked, nu när det gått ngn vecka.. Om det är detta resultat som blir bestående..O avväga om de kan ta tag i detta o göra ett ingrepp med stålplattan han pratade om..Hör av dig igen, det är dig själv det gäller.. Ge inte upp jäntan, det är lättare nu än om du väntar.. Det kommer att ordna sig .. Handling o agera när det gäller ger resultat... tusen kramar o pussar.mamsingen..

    SvaraRadera