fredag 9 mars 2012

Boys Night

Ikväll är grabbarna ute och tar några öl ihop. Först var det bara C och J som skulle ut men sen hakade grannen T på och då vet man aldrig vad som kan hända... Dom är redan nära 2 timmar senare än vad dom sa att dom skulle komma hem. Får hoppas att dom har roligt! 

Själv fick jag sällskap av T:s fru i en timme, vi har inte träffats på jättelänge så det var såå kul att se henne. Och innan dess hann jag med att cykla DH i ett par timmar med några tjejer och ta en cider på Atlas så jag har haft en toppenkväll jag med!

Nu slår klockan alldels strax midnatt och jag ska släcka lampan och hoppas på många sammanhängande timmars sömn. God Natt!



Bild tagen med "background defocus" på lilla kameran - 
en inställning som blev en favorit direkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar