lördag 24 mars 2012

The Skate Park

Vi tog med L till skateparken i Arrowtown idag och herregud vad han älskade det! Nästan lite för mycket... Att det var svårt att gå därifrån är en underdrift! Oj oj vad min lille kille kommer att ta många fall, det ser jag redan nu. Precis som sin pappa och mamma älskar han fart, vi får springa bakom honom och bromsa honom hela tiden - varpå han blir så arg!

Jag träffade förresten en tjejkompis och hennes lilla dotter som är lika gammal som L igår för lunch, och jag gick nästan därifrån med lite ångest. Hennes dotter satt på en egen stol, åt med bestick och pratade med både oss och personalen. Alltså, hade L varit vaken så hade jag haft fullt upp att underhålla honom i 5 minuter innan han med all säkerhet skulle ha tröttnat på barnstolen (no way att han skulle sitta still på en egen stol), sedan hade han förmodligen sprungit in i köket eller värre, ut genom dörren och ut på vägen!

Vet inte om man kan skylla på att pojkar och flickor är olika men jag försöker intala mej det iaf... ;)


Pappa och Son 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar