tisdag 27 mars 2012

Gårdagens

Igår på eftermiddagen när C kommit tillbaka från farmen körde vi en favorit i repris och åkte ut till Jacks Point igen för att L skulle få cykla av sej lite. Egentligen var grundidén att grabbarna skulle spela tennis men tyvärr fick det vänta då vi insåg att tennisracken ligger nere på farmen. Typiskt! Inte för att det gjorde mej nåt men jag hade gärna sett J och C fajtas lite.. Det skrävlades nämligen en hel del om vem som var bäst haha.

När vi sen gick omkring ute i Jacks, eller sprang ska jag väl säga - det är svårt att hålla L:s takt annars, så funderade jag och C lite på vårt nästa "move". Att huset vi bor i nu ska säljas så snart det är helt klart är ett som är säkert, däremot vet vi inte riktigt vad vi ska göra efter det. Säljer vi även kossorna nere på farmen så finns det egentligen inget som håller oss kvar här i Queenstown eller Nya Zeeland heller för den delen. Om vi inte vill förstås! Jag är lite delad i vad jag vill.. trivs ju väldigt bra här, men är det något jag drömmer så är det en fast punkt, ett hus som vi bygger bara för oss. 

Samtidigt så känns det som en försäljning av både hus och kossor skulle vara ett ypperligt tillfälle för oss att ta ett litet brejk från Queenstown, spendera en längre tid i Sverige och vem vet, kanske även några månader i ett helt annat land! Känns spännande och otryggt på samma gång. Tiden får utvisa vad som händer...


Jacks Point igår:


Jag i relaxad mysoutfit



Bergen här är något jag aldrig får nog av, i verkligheten är dom ännu vackrare!



Tre fina grabbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar