fredag 23 mars 2012

Alone Time

Gud så skönt - jag är alldeles ensam hemma ikväll! Ja förutom L som sover då. C och J har åkt iväg ner på stan för att se en actionrulle på bio, vem vet kanske går dom ut och tar nån drink efteråt. Det är ju ändå fredagskväll! Men själv är jag sååå nöjd med att sitta uppkrypen i min favoritfåtölj iklädd mjukisbrallor, med en kopp té, en skål glass och några bitar god choklad brevid mej. Lite tid för mej själv är PRECIS vad jag behöver efter en lång period med full speed och förra veckans drama.

Så har jag alltid fungerat, jag laddar om genom att vara själv och stanna upp, ha det helt lugnt omkring mej och lägga alla måsten åt sidan för ett tag. Innan jag blev mamma kunde det handla om en helg, eller iaf en dag. Nu är ett par timmar en riktigt härlig lyx!


Jag och brorsan passade på att ta några foton i Queenstown Gardens
 idag medan L sov i vagnen:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar