måndag 5 mars 2012

Playdate!

Idag ska L och jag iväg o träffa Sarah och hennes lilla Nathalie. Vi har stämt träff på Starbucks för en kaffe, sen ska vi gå till Plunket med våra små. Plunket är typ som svenska BVC, men det fungerar även som ett öppet hus/playcentre dit man kan ta med barnen för en lekstund.

Funderar på att ställa L på vågen och mäta honom när vi ändå är där, han har växt så otroligt mycket de senaste månaderna - det säger alla. Undrar hur lång han kommer bli som vuxen? Jag är 1,77 och C 1,93 - vore ju väldigt konstigt om L blev något annat än en lååång och ståtlig man! Ha, känns så overkligt att tänka sej att ens lilla bebis en dag kommer att ha skäggstubb..

Jag minns att jag medan L låg i magen, fantiserade om hur han såg ut - vilka drag han skulle få av oss. Och senare när han var nyfödd funderade jag hur han skulle se ut som liten kille. Och nu är vi där. Han blev sötare än jag någonsin skulle kunna föreställt mej, min lille godisbit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar