lördag 31 mars 2012

Äntligen färre läsare igen

Trodde aldrig jag skulle skriva den rubriken haha. Självklart så vill jag gärna att bloggen ska få fler läsare, men inte genom nån äcklig fetish-sida... Jag vill ju att ni läsare som hittar hit stannar för att ni tycker att det är kul att läsa om mitt liv, kanske blir inspirerade på något sätt eller hittar saker som vi har gemensamt! Det är ju sånt som får mej att vilja gå in på andras bloggar. Det och mycket fina bilder förstås.

Idag är det underbar strålande sol här men bara några grader så det gäller att klä på sej när vi ska ut. För ut det ska vi garanterat! Men först en snabb dusch.. Eller snabb och snabb, nu vet jag inte vem jag försöker lura ;)

Ses lite senare!

1 kommentar:

  1. Kan förstå att du inte vill ha dem inne på din blogg, :/... Men skönt att dem har blivit mindre.

    SvaraRadera