söndag 18 mars 2012

Sömnlöst

Åh nej, efter vad som kändes som en förbättring och början på snabb läkning, har jag nu halkat tillbaka ett par steg. Klockan är tre på natten och jag har legat och vridit o haft mej i över en timme utan att kunna hitta en någorlunda bekväm ställning. Nyckelbensstumpen står rätt ut och vägrar hoppa tillbaks in, jag har lust att drämma till den med en fet bok eller liknande... fast ändå inte. Har tagit två Panodil och smörjt med mera linement, förhoppningsvis hjälper det liiite.

Gud vad jag längtar tills jag är helt återställd igen, och jag ska vara extra rädd om mej i fortsättningen. Vore trevligt om jag slapp bryta några fler ben i kroppen.

Vad har ni brutit/skadat? Kan vi inte ha lite "tyck-mer-synd-om-mej" tävlan i kommentarsfältet?


1 kommentar:

  1. Jag har tyvärr inte så mycket att komma med i "tycka synd om mig". Då jag bara har brutit ett litet ben i min kropp som var mitt lillfinger, för att ha trillat på en kantsten haha nu efter skrattar jag bara åt det. och jag har inte skadat mig så mycket iheller.
    Fast klumpighets tävling hade jag nog vunnit många ;)

    SvaraRadera