torsdag 8 mars 2012

Ny kamera!

Idag testade jag min nya pocketkamera för första gången och jag blev mäkta imponerad över bildkvaliteten som Sonys Cybershot DSCW570B ger, utan att för den delen kosta en förmögenhet. Jag betalade lite över 300 dollar vilket jag tycker är ett skäligt pris om man som jag tar mycket bilder och vill kunna ställa in ljus, skärpa osv även på sin "lilla" kamera. 

Jag är verkligen supernöjd!

Några bilder från dagen som bjöd på underbart höstväder:


L i sanden där han kan sitta i timmar.. nåja, minuter iallafall!



Brorsan och jag turades om att fota.. Fast ibland tryckte vi på avtryckaren samtidigt ;)



Klarblå himmel och sol, var mer kan man begära av en höstdag?



...Glass såklart!



Lake Wakatipu var vackrare än vanligt


Idag vinkade vi farväl till pappa/morfar på flygplatsen. Det var mindre roligt... Jag kände mej så vemodig och ledsen när vi åkte hemåt i bilen. Och det är precis som jag trodde väldigt tomt här hemma ikväll. Men istället för att tänka på att pappa inte är kvar ska jag fokusera på allt vi upplevt tillsammans dom här veckorna, och alla fina minnen som skapats.

Jag hoppas att L i framtiden får träffa både sina far-och morföräldrar ofta! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar