tisdag 20 mars 2012

Nere på farmen

Jag och L följde med C ner på farmen då han måste stanna över natten, och jag fortfarande har för ont för att kunna lyfta L in och ur spjälsängen, bada honom etc. J stannade uppe i QT, han skulle bl.a boka in en fyrhjulings-expedition imorgon - något roligt för sin egen skull, det gör han så rätt i! 

Själv vet jag inte riktigt om jag lyckats med gårdagens motto än, känner mej lika gråtmild idag om inte ännu mer! Mest av allt behöver jag nog en kram.. men C är så upptagen med jobb, jobb, jobb och min lille trollunge är nere hos farmor för tillfället, jag får ta igen det när jag hämtar upp honom. Han är så otroligt gosig just nu, och allra helst på morgnarna - då får jag hålla om honom hur länge som helst, det finns inget bättre!


Här sitter jag just nu:


Ljusglimtarna i taket kommer från solens strålar som träffar fatet på bordet.
Häftig effekt, jag hade gärna haft dom där dygnet runt :)



En sjuklings nödkost



 På torsdag ska jag äntligen till frisören och göra mej av med mitt slitna solblekta rufs.. Can´t wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar