fredag 2 mars 2012

Winter is here!

Mars tog verkligen med sej vintern, det har varit futtiga 10 grader idag också.. Usch, jag vill inte ha vinter! Nu är jag avis på er som bor i Sverige och som har hela våren och den underbara svenska sommaren framför er. Jag skulle lätt kunna ha sommar och vår året om, eller ja fina höstdagar är okej det med. Men vinter, nej tack. 

Investerade iallafall i en varm färgklick till halsduk idag, den piggar upp lite i kylan! Pappa, jag och L hängde i parken en stund på eftermiddagen för att L skulle få leka av sej lite. Nu är vi hemma igen, och grabbarna jobbar för fullt runt huset. Det ska bli skönt med helg och lite privacy här, det är svårt att kunna slappna av med trades men som springer ut och in hela tiden och en bullrande grävskopa utanför fönstret!

Vet ni förresten vad som kom idag? Badrumsspeglar - wihoo!! Sen att den nya torktumlaren slutade fungera ungefär samtidigt väljer jag att inte fokusera på.. 


L, morfar och jag i lekparken:










1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder genomgående, blir sugen på NZ. Här i Sydney hotas det med höst och jag håller helt med dig, det känns inte kul, vi fick inte ens ngn sommar..

    SvaraRadera