söndag 25 mars 2012

Lazy Sunday



Här sitter jag just nu!


Oj nu börjar jag låta som att jag inte gör nåt annat än att ligga på softlocket - eller i det här fallet hänger i min favoritfåtölj. Kanske är det regnet som smattrar mot rutan, känslan att sommaren är över eller bara att jag har en hel del downtime att ta igen helt enkelt. Hursomhelst var jag nästan tacksam att det regnade idag, jag är nämligen helnöjd med att bara vara hemma.

C styrde ner mot farmen idag så jag och J är ensamma med L över natten för första gången sen jag skadade mej. Men det ska nog gå bra, min plan är att vi flyttar över L till min säng när han somnat, så att jag slipper riskera att han vaknar mitt i natten då jag inte kan lyfta honom själv. J har förresten assisterat att byta sin första bajsblöja någonsin haha. Han fick helt klart godkänt förutom lite klagomål på att det stank "nåt
fruktansvärt".

Det är faktiskt mer än jag hade gjort innan jag själv fick barn, jag hade knappt hållt i en bebis, ännu mindre matat eller bytt på en! Det gick ju bra ändå, fast lite träning hade säkert inte suttit fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar