torsdag 22 mars 2012

Nytt hår!



Äntligen äntligen äntligen har jag gjort nåt åt mitt risiga barr! Nu är det glänsande friskt och i några toner mörkare igen :) Min frisör Tamara på Collective är stans bästa när det gäller färg och sen lyckas hon alltid klippa mej precis så som jag vill också - jag är såå nöjd!

Jag har bloggat sådär de senaste dagarna, i know. Det beror på att allt annat tar sån tid, alla vardagsbestyr som plötsligt tar en evighet och sen har väl inspirationen inte varit på topp heller - jag har varit rätt deppig sen jag körde omkull med cykeln det erkänner jag. 

Samtidigt så är det ju "bara" ett brutet ben och det kunde ha varit så mycket värre. Brutna ben läker, men jag hoppas att jag kommer ha kvar känslan av hur mycket en hel kropp faktiskt är värd...




2 kommentarer:

  1. så fin du blev, visst är det roligt när man får som man önskar..Det där lilla extra.. Detta behövde du extra mkt nu..Att ta hand om dig själv..Ja som du säger vara rädd om dig , o hela din kropp.. Puss o kram ha det gott , så hörs vi mot söndkväll...Mum

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt håret blev :)! Hoppas att detta piggar upp dig lite. Finns ju alltid nån tur i oturen, du får ju behålla J ett tag till. Och det är ju inte så bara det. Ha det nu så bra tillsammans och hälsa brosan!

    Många kramar

    Kusinen i Uppsala

    SvaraRadera