onsdag 14 mars 2012

Mörbultad


Om jag verkade tuff och med en hög smärttröskel igår så har jag tagit igen det under natten genom att gråta som ett litet barn över den förbaskade smärtan.. Det här är helt klart 100 ggr värre än den brutna arm, handled och tumme som jag haft tidigare. Fy fan säger jag bara.

Mamma har rått mej att låsa in både DHcykel och motocross på obestämd tid efter mina två kraschar på kort tid. Och jag är beredd att hålla med, det är nog dags att lugna ner mej ännu några snäpp. Sen jag blev mamma har jag varit väldigt försiktig, men de senaste månaderna har jag tydligen tänjt lite väl på gränserna.

Får se det här som ett wake-up call helt enkelt, och jag är ändå tacksam att det inte blev värre än ett brutet ben (om än ett väldigt smärtsamt sådant). En frisk kropp är verkligen allt, något du tyvärr oftast bara tänker på när du skadar dej eller blir sjuk!

Tack snälla ni för era hälsningar under mitt förra inlägg

1 kommentar:

  1. Stackars dig, hoppas att du snart blir bättre och att allt löser sig med vardagen. Låter inte helt enkelt med en arm off. Kram

    SvaraRadera