fredag 30 juli 2010

6 weeks 2 go

Nu har jag just gått in i vecka 34. Tänk, bara 6 veckor kvar! Eller bara och bara, det beror ju på hur man ser det. En hel evighet om du frågar mej en dag, eller alldeles för snart nästa. Kommer jag nånsin vara helt redo att bli mamma liksom? Jag tror inte det. Däremot jäkligt trött på att vara gravid kan jag tänka mej!

Sen vet jag ju inte alls om jag kommer att gå över tiden, eller föda ganska exakt på BF dag eller tom tidigare.. Fast tror inte att jag kommer föda så mycket tidigare än beräknat, känns inte så. Så länge C är här så är jag nöjd, då kan bebisen komma när han vill!

Men ska inte sticka under stol med att jag verkligen längtar efter att träffa den lille...



Foto: Nina Holma

1 kommentar:

  1. Åhh så fin du är!! Söt och behändig liten mage :)

    Jag ställde också in mig på att iaf inte föda INNAN bf, och skulle jag göra det så skulle det ju bara bli en trevlig överraskning ;) Genomsnittet för förstföderskor är väl 4 dagar över tiden om jag inte minns fel, själv blev det 2 dagar ;)

    SvaraRadera