torsdag 1 juli 2010

Lycka!

Åh så underbart det är att vara hemma igen! Njuter av svensk mat, det härliga vädret och närheten till familjen. Plötsligt är jag bara några minuter ifrån både pappa och mamma o brorsan, och jag inser hur mycket jag saknat dom! Kan låta lite konstigt kanske men när man bott utomlands en längre tid är det en mycket speciell känsla att komma "hem" till sitt land och där man växte upp. Plötsligt känner jag mej både starkare, säkrare och mer självständig.

Jag jobbar på att ha den självkänslan och lugnet med mej var jag än är men när man är på hemmaplan med personer som verkligen känner en utan och innan och pratar sitt eget språk så kommer det naturligt! Känslan att vem är jag och vad gör jag egentligen är som bortblåst och plötsligt vet jag precis vad jag vill med mitt liv.

Jag idag utanför mammas balkong



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar