lördag 10 juli 2010

Mattvång

Alltså herregud vad varmt det är - känns som jag bokstavligen flyter bort... Svårt o äta är det oxå när det är så förbaskat hett - känner inte för mat alls utan får verkligen tvinga i mej bara för att jag måste! Nu har jag iallafall  precis fått i mej en tallrik mjölk med branflakes o några jordgubbar till det :)

Är lite blondare nu efter besöket hos hårfrisören imorse - blev jättenöjd men usch vad mitt hår var risigt. Blir till att sköta om det ordentligt nu med riktigt salong shampo o balsam, vill ju inte att det ska trilla av helt! Lunchade med Anna o efter det åkte vi hem till hennes o Rickards nya hus dom köpt en liten bit utanför stan - såå himla mysigt! Nu blev jag jättesugen på att att köpa hus här i Sverige, skaffa massa barn och leva lantliv haha. Kanske inte riktigt så men ni fattar poängen ;)

Jag och A utanför deras mysiga torp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar