onsdag 21 juli 2010

Jag har flyttat!

Bor numera på balkongen, det enda stället med någolunda behaglig temperatur här i lägenheten. Hade dragit ut madrassen också om det inte vore för att den är för bred! Det berättade förresten mamma att hon gjorde i slutet när hon väntade mej, sov på balkongen alltså. Men så föddes jag ju också mitt i högsommaren, den 23:e Juli på Emma dagen. Mina föräldrar hade tvärtemot vad man kan tro inte dålig fantasi utan namnet "Emma" för en tjej hade dom redan bestämt, att jag sen föddes på min namsdag måste ju ses som ett "sign" att det var rätt val!

Här bor jag!

1 kommentar:

  1. Hehe, vi har arbetsnamnet Vendela på våran tjej. Vendela har namnsdag 8 november och BP är 28 oktober. Jag tror hon blir en namnsdagsbebis också! :)
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera