onsdag 14 juli 2010

Kalldusch

Får se hur länge den här känslan varar? Har just tagit en kalldusch o sitter ute på balkongen i nattlinne - här fläktar det skönt till skillnad från i lägenheten där luften står stilla!

Hängt med N o hennes kompis P hela dan idag, vi åkte o badade i Kristineberg, lunchade på Vurma på Kungsholmen och tog slutligen en kall öl (jag åt jordgubbar i glas) på Mälarpaviljongen - sjukt mysigt! Har fått en stor dos sol idag med andra ord men inte bränt mej alls. Huden är väl härdad från den starka solen på NZ antar jag - usch blir lite nojig ibland då jag tycker att jag har några för många fina linjer i ansiktet för min ålder. En annan grej som jag märkt är att jag har mer pigment som gravid, alltså lättare blir brun - främst i ansiktet. Nackdelen är att man även lättare får pigmentförändringar och blir fläckig, mindre snyggt!

Mer solskydd med andra ord!
Bilder från idag:



Två fina svanar och en val ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar