tisdag 20 juli 2010

Tji fick jag

Hade ju väntat mej en natts skönhetssömn på min nya madrass men det blev det knappast. Dock inte madrassens fel utan mer värmens och min stora mages! Hur jag än vände och vred på mej kunde jag inte hitta ett bekvämt sätt att ligga på, stoppade in täcket under magen och kudde bakom ryggen men fick inte till det alls. Förrän vid åtta, då lyckades jag somna o sov i 2 timmar. Känner mej rätt mosig idag med andra ord..

Pratade just med C i telefon, stackarn höll på att dö av tristess nere på farmen. Vi är ju vanligtsvis bara där ett par tre dagar o sen åker vi upp till Queenstown igen men nu är ju ena lägenheten såld och den andra uthyrd så han har ingenstans att bo i QT längre. Då får jag ändå tänka att jag har det himla mycket bättre även om det blir lite ensamt och tråkigt här också emellanåt. Har ju ändå bil och en massa ställen att åka till om jag vill!

Ska ut o ta en promenix nu o se om jag lyckas väcka min trötta kropp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar