torsdag 22 juli 2010

Borde väl byta namn...

...på bloggen egentligen. Iallafall tillfälligt, vad sägs om "Em's liv i Svealand"? Vad gör jag förresten uppe i ottan kanske ni undrar? Äter smörgåsar med makrill och messmör, ja inte blandat alltså utan en av var.

Vaknade vid fem av att jag behövde gå på toa - ett jäkla springande nu ska ni veta! Klarar inte ens att gå på en timmes promenad utan att springa en på en bensinmack eller sätta mej bakom ett träd(!) om jag är i skogen haha. Iallafall, kollade mailen och plötsligt kände jag att jag var jättehungrig! Så nu sitter jag här och käkar frukost. Del ett skall tilläggas. Lär garanterat behöva äta nåt igen innan jag möter upp N vid halv tio.

Nä om man skulle testa och sova lite till kanske...

Moi - dock inte just nu utan för nån dag sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar