fredag 9 juli 2010

Fullt upp!

Var på språng hela dan igår därav inget bloggande! Bland annat var jag på mitt första svenska barnmorskebesök, där jag fick veta allt såg ut som det skulle och mina värden var jättebra - skönt :) Har ju varit så otroligt trött den senaste veckan att jag började misstänka järnbrist men så var alltså inte fallet. Förmodligen bara jetlag ;)

Barnmorskan berättade att bebis låg rätt långt ner och skulle förmodligen börja fixeras redan nästa vecka - shit jag fattar inte riktigt att jag faktiskt är så långt gången! Hon skrev även den 16:e (ist för 20:e sept) som födelsedatum, så som min senaste scan visade så vi räknar väl med det datumet från och med nu. Betyder att jag hoppar fram nästan en vecka och plötsligt är i v.31!

Ska äta lite frukost nu o sen göra mej iordning för att åka o lämna tillbaka min lilla hyrbil som jag haft en vecka (vill inte!). Efter det är det klippning och slingning som gäller hos Kostas - min gamla hårfrisör jag var trogen i flera år innan jag flyttade utomlands! Sen ska jag möta upp A för en lunch i stan :) Måste även hinna med att springa in på vårdcentralen för några labbtest som behövs till försäkringskassan och ansökan om föräldrarpeng. Ännu en fullspäckad dag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar