fredag 2 juli 2010

Lite besviken...

Fan jag var nästan säker på att jag skulle komma hem som bilägare idag men det blev tyvärr inte så...

Kollade på en Audi A4 1,8t från -97 som var i bra skick, hade hyfsat låga mil o gick hur fint som helst. Gubben som hade den till salu hade sagt att han ville ha omkring 30 000 för den. Tittade runt lite på blocket efter samma modeller o pappa o jag kom fram till att vi borde kunna få ner den 5000 iallafall. Sagt o gjort, vi tog med 25 000 kr i cash som vi erbjöd honom på plats. Gubben blev tyst en lååång stund o både jag o pappa trodde att han skulle tacka ja till pengarna men så säger han efter en evighet att nä, han hade haft flera andra intresserade som var villiga att lägga 30. Konstigt att han fortfarande hade bilen till salu då över ett halvår senare tänkte jag för mej själv...

Så ingen bil idag alltså.

Blev till att promenera till Willys för att handla mat.
Fotografen på bilden är mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar