tisdag 27 juli 2010

Fika Mys

Kom just hem från en fika med A, en tjej från min gamla gymnasieklass på Europaskolan i Strängnäs. Tänk, vi har inte setts på 7 år men timmarna bara flög iväg, vi hade massor att prata om - jättekul :)

Jag älskar verkligen att träffa olika människor, man får så mycket tillfört av att höra om andras liv tycker jag! Som en fräsch fläkt i sitt eget liv liksom :)

Var egentligen tänkt att mamma skulle komma in till Sthlm nu på eftermiddagen då jag råkade sno med mej hennes mobilladdare sist jag va hemma, men nu bestämde vi att jag svänger hem till Enköping redan imorrn kväll istället för på onsdag. Det blev både mer ekonomiskt och lättare så, vi var både lite trötta och kände för en lugn hemmakväll. Ibland tajmar vi varann bra!

Nu ska jag slänga mej på soffan med en tidning och bara slappa en stund..

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med, Emma! Mycket trevlig fika :)

    SvaraRadera