lördag 17 juli 2010

Middag på Sibylla

Årets första tunnbrödsrulle med räksallad åts på Sibylla i Bålsta - flådig fredagsmiddag va? Men mätt blev man och det var faktiskt riktigt gott, i allafall första halvan :) Nu sitter jag och brorsan och kvällsfikar på lite mackor och té, stack ner o simmade så snart vi kom fram och hade burit upp alla grejer i lägenheten. Jag och mamma hittade spjälsängen jag ville ha på IKEA Västerås och nu är både säng o vagn här! Fattas gör bara bilbarnstol men det ska vi försöka hinna med imorrn eftermiddag.

Fast först ska vi ut till Vaxholm och sola o bada! Mamma är redan där hos sin vännina så J o jag tänkte åka ut tidigt o sen möta upp dom efter lunch nån gång o slutligen ta med oss lilla mamma hem igen :)

Idag är det förresten exakt 8 veckor kvar av min graviditet, förstå - bara 2 månader tills JAG är mamma och C pappa!

Och här är den blivande (o väldigt förväntansfulla) morbrorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar