söndag 18 juli 2010

Nedräkning

Nästan precis 3 veckor har gått sen jag klev av planet på Arlanda, vilket betyder att det bara är 4 kvar tills min älskling landar i Sverige! Åh vad jag längtar :) Samtidigt har det varit nyttigt att vara ifrån varann, lätt att man liksom "växer ihop" när man lever och jobbar så tight med varann som vi gjort. Det har varit skönt att umgåtts med familjen och vänner utan att känna sej splittrad och som man inte räcker till. Fast denna gång är det ju även ganska annorlunda då jag har mer än ett par fjuttiga veckor på mej att träffa alla!

Men det går ju inte att komma ifrån att jag såklart saknar min älskling sjukt mycket - ska bli så underbart att ses, lite som att träffas första gången igen ;)

Har sovit gott för en gångs skull, på en riktig madrass och regnet i natt gjorde nog sitt till det med - några grader svalare! Nu ska jag ut o ta en promenad innan jag funderar på att ringa pappa och sticka iväg o ta en fika.


Fika igår på mammas vännina M:s balkong.
(Måste ta o skaffa mej en till klänning tror jag, har ju den här på mej på varenda bild!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar