onsdag 7 juli 2010

Första natten själv..

i lägenheten. Var rätt ensamt måste jag säga. Usch kvällarna är värst, då saknar jag C sjukt mycket. Han känns så himla långt borta just nu.. Vilket han också är! Är iallafall glad att jag inte är en ensam mamma även fast det känns lite så nu.. Är ju den som får fixa allt inför bebisens ankomst då C inte kommer förrän den 20:e augusti o då är risken att jag är för trött att springa runt i affärer.

Trodde jag skulle till barnmorskan idag men det var visst inte förrän imorgon klockan tre. Lite jobbigt, jag hade ju tänkt köra hem till Enköping tidigt imorrn och hitta på nåt med mamma. Nu kommer jag inte vara hemma där förrän tidigast sex... Kanske borde jag hämta hit mamma istället?


Jag igår hemma på mammas balkong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar