tisdag 27 juli 2010

Var tog sommaren vägen?

Gissar att det är fler än jag som undrar det. Man blir ju lite orolig, är det över nu eller vad? Känns mer som slutet av augusti ute än slutet av juli... nä lite mer sommar hoppas jag att vi får innan hösten kommer!

Gillar mer o mer området där jag bor förresten, upptäckte på promenaden jag just kom in från att Bergshamra Centrum och Konsum ju ligger ännu närmre än det lilla skit-ica jag hittills sprungit på - en pizzeria och lite andra restauranger fanns oxå där. Tänk vad bra!

Imorrn ska jag träffa finaste M och gå på på Fotografiska Museét där Lennart Nilsson har utställning om barnet i magen - tydligen ska det vara jättehäftiga bilder :) En sväng på stan o titta lite på bebisgrejer hade vi oxå tänkt hinna med!

En höstpromenad?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar